czwartek, 14 marca 2013

Mercedes-Benz Actros 1857 Megaspace - 1:24 Revell

Wreszcie ze spokojnym sumieniem mogę zaprezentować kolejny model. Choć nigdy nie otrzymałem za niego nawet wyróżnienia, to do dziś jest to jeden z moich ulubionych modeli, ale po kolei:

Po pierwsze zainwestowałem w lakiery bezbarwne Revella nr 1 i 2, zmiękczacze kalek Set i Sol firmy Model Master oraz nową partię pędzli Italeri (tzw. z ergonomicznym trzonkiem). Postanowiłem również wszystkie odtąd modele wykonywać w jednym kolorze Humbrol 55. Zestawienie z ramą nr 11 jest w tym przypadku jak najbardziej trafione.

Na model nałożyłem pięć warstw farby, a szczególną uwagę poświęciłem detalom. Jakość wyprasek super i z dopasowaniem poszczególnych elementów też nie było większych kłopotów.

Dodam tylko, że halogeny i owiewki pochodzą z truck-akcesoriów.




Model w sierpniu 2006 roku ukazał się na niemieckiej stronie: modellversium
W roku 2007 w Sycowie na Mistrzostwach Polski Modeli Pojazdów Cywilnych Ciężarowych, fotografią modelu wywalczyłem 1 miejsce.
Więcej fotek tu:  Actros 1857












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz