piątek, 15 marca 2013

Ford LTL 9000 - 1:24 Italeri

Drugi w mojej kolekcji model Forda 9000, tym razem wykonany jako ciągnik siodłowy ze sleeperem z zestawu "Lone Wolf". Model poniekąd eksperymentalny, ponieważ wykorzystałem tu kilka farbek Revella i gloss clear Model Master (oba specyfiki jak się okazało, to w przypadku pędzli żadna rewelacja(!)).




Pierwsze kroki też poczyniłem ku okablowaniu silnika i jeszcze nigdy nie zebrałem tak dużej ilości dokumentacji przydatnej do wykonania modelu. Od tej pory godziny spędzone na google'owaniu będą się sukcesywnie wydłużać(!).

Oceniam ten model może nie tak wysoko jak dwa poprzednie (pewnie dlatego nie pojechał nigdy na żadną wystawę), ale wizualnie wydaje mi się, robi bardzo dobre wrażenie. Ma on kilka dodatków, jak np. skrzynki narzędziowe z truck-akcesoriów, kalki itp.

Więcej fotek tutaj: Ford LTL 9000







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz