poniedziałek, 18 marca 2013

Mack RW612 Super-Liner - 1:24 Italeri

Drugi z Super-Linerów w mojej kolekcji i druga tak poważna przeróbka modelu. Dokumentacja, jaką zebrałem na temat tego Macka (day cab single axle), pozwoliła mi wykonać naprawdę wyjątkowy model. Poświęciłem mu sporo uwagi stosując kilka innowacji: m.in. ramę pomalowałem silver chromem Tamiya X11 (to jedyny taki przypadek, że użyłem do malowania tego właśnie specyfiku), a komplet przewodów wykonałem z drucików i żyłki wędkarskiej, które malowałem przed przyklejeniem. Lakier utwardziłem bezbarwnym klerem Model Master.




Mack RW612 zdobył wyróżnienie w maju 2007 roku w III Ogólnopolskim Konkursie Plastikowych Modeli Redukcyjnych w Będzinie-Grodźcu i następnie we wrześniu II miejsce na IV Modelarskich Mistrzostwach Polski Pojazdów Cywilnych Ciężarowych w Sycowie.

Więcej fotek: Mack RW612

Galeria: Mack RW612












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz