poniedziałek, 13 maja 2013

IVECO TurboStar II - 1:24 Italeri

Bardzo dobrze spasowany model i w mojej ocenie idealny do wykonania efektu zużycia. Właściwie wszystko co ostatnimi czasy wyniosłem z produkcji pojazdów wojskowych postanowiłem zastosować w tej ciężarówce, jakby nie było gabarytowo trochę większej niż skala 1:35. Wynik końcowy, ku mojemu zaskoczeniu - zadowalający.




Malowanie Humbrolami: 11, 96, 191, 98, 117, 250, 33, 100 i 77. Ślady eksploatacji plakatówki Aster plus matowy(!) lakier bezbarwny nr 2 Revella i suchy pędzel, otarcia (głównie opony) szmatką, w którą wycieram pędzle.

Niestety, muszę postawić minus za jakość kalek, które miały tendencję do zrywania się, co było sporym utrudnieniem podczas nakładania. Niemniej jednak modelik bardzo przyjemny i tak jak wspomniałem wcześniej, wręcz idealnie spasowany.

Relacja warsztatowa: IVECO TurboStar II 

Więcej fotek tutaj: IVECO TurboStar II



 
 







1 komentarz: