niedziela, 24 marca 2013

Ford LTL 9000 Wrecker - 1:24 Italeri

Do tego punktu cały czas zmierzałem...




Kolejna przeróbka mojego starego modelu, ale tym razem wykonana niemalże wzorcowo(!). 

Tak, włożyłem w ten model wszystko, co umiałem najlepiej. Poświęciłem mu naprawdę bardzo dużo czasu i uwagi, dlatego do dziś to mój jeden z najlepszych modeli. Przede wszystkim jest w nim bardzo duża ilość przeróbek własnych: skrócenie ramy, tylna zabudowa kabiny, skrócone zbiorniki paliwa, schowany dźwig, full okablowanie na ramie i w silniku.
 
Na uwagę zasługuje malowanie podwozia sprayem Motipa (wiśniowy metalik) - owszem, poszedłem troszkę na łatwiznę, ale efekt końcowy zdecydowanie na plus. Wg mnie jest tu bardzo dobre zestawienie kolorów i widać dużą dbałość o wykończenia i detale. Ależ sobie posłodziłem...(!)




Model w listopadzie 2008 roku zdobył złoty medal w V Konkursie Plastikowych Modeli Redukcyjnych w Katowicach oraz wyróżnienie w Krakowskim Festiwalu Modelarskim we wrześniu 2010 roku.


Relacja warsztatowa: Ford LTL 9000 Wrecker

Więcej fotek tutaj: Ford LTL 9000 Wrecker

Galeria: Ford LTL 9000 Wrecker













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz