sobota, 16 marca 2013

Ford LTLA 9000 - 1:24 Italeri

Moja, jak do tej pory, najpoważniejsza produkcja, choć z efektu końcowego nie jestem do końca zadowolony. Ale dzięki niemu właśnie na jakiś czas uległem fascynacji ciężarówkami z kabiną dzienną.




Model jest przeróbką Italerowskiego Forda Aeromax 120. Skróceniu uległa rama oraz zbiorniki paliwa, zabudowałem tylną ścianę kabiny, wykonałem układ wydechowy na jeden komin i już standardowo kilka podłączeń instalacji. 

Kolor bazowy to Humbrol 55, rama 33, silnik 250. Wnętrze kabiny to przede wszystkim odcienie szarego i H11.

Za tego Forda LTLA w lutym 2007 roku otrzymałem wyróżnienie w IV Międzynarodowym Festiwalu Modelarskim w Bytomiu.

Szczegółowe fotki z budowy: Ford LTLA 9000
Galeria: Ford LTLA 9000











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz