wtorek, 19 marca 2013

Mack RW713 Super-Liner - 1:24 Italeri

Czasem jest tak, że wychodzi ci wszystko dokładnie tak jak zaplanowałeś...




Patrząc na Superlinera z pierwszych wpisów tego bloga, trudno uwierzyć, że to ten sam model. Ale to prawda. Wykąpałem w krecie "staruszka Macka" i zbudowałem całkowicie nowy, w odmiennej zupełnie konfiguracji model (tzw. day cab tandem). Efekt końcowy: moim zdaniem super!!!

Potwierdzeniem mojej niemal euforii jest wyróżnienie, które w lutym 2008 roku otrzymałem za ten model na V Międzynarodowym Festiwalu Plastikowych Modeli Redukcyjnych w Bytomiu.

Wykonanie prawie identyczne jak poprzednika, z tą różnicą, że położyłem większy nacisk na okablowanie. No i wraz z odstawieniem tego modelu na półkę pożegnałem się definitywnie ze specyfikami firmy Model Master.












Więcej fotek tu: Mack RW713 Super-Liner



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz