niedziela, 21 kwietnia 2013

Scania R143M Streamline - 1:35 Italeri

O mało co, aby ten projekt nie doczekał się realizacji, ale jednak udało się. Po prawie ośmiu miesiącach powstał ten oto model Scanii...




W mojej ocenie to bardzo udany powrót do ciężarówek cywilnych, jedynie nie za bardzo jestem zadowolony z doboru kolorystyki. Wydaje mi się, że w jednym kolorze modelik prezentowałby się lepiej.

Podrasowałem zestaw o przewody w silniku i podwoziu oraz eksperymentalnie pomalowałem ramę sprayem(!). Reszta to tradycyjnie pędzelek i zestaw dwóch kolorów Humbrola 55 i 54, natomiast kokpit: 63, 77 i 33. Lakier utwardzony sidoluxem.

W planie miałem również "pobrudzenie" modelu, ale w końcu zaniechałem tego pomysłu.

Spasowalność elementów jak na Italeri przystało bardzo dobra, jakość wyprasek również. Zestaw oczywiście zawiera dodatkowo kalki na kabinę, z których ja celowo zrezygnowałem.

Relacja warsztatowa: Scania R143M

Więcej fotek tutaj: Scania R143M














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz