sobota, 29 marca 2014

C-47 Skytrain - 1:72 Italeri

Na wstępie wyjaśnię, że PLL "LOT" nigdy nie używało takiego malowania. Początkowo miałem tego skytraina wykonać jako model wojskowy, stąd błękit lotniczy 65H na spodzie, ale ostatecznie zbyt mała liczba kalek pchnęła mnie ku temu, by jednak wykonać malowanie cywilne. Dodam jeszcze, że model nabyłem całkiem przypadkiem za 20 zł, co tłumaczy w ogóle moje ukierunkowanie (mam nadzieję, że chwilowe) na lotnictwo.




Model bardzo przyjemny w sklejaniu, choć liczba elementów w pudełku nie powala, dość duży jak na skalę 1:72. Ja go pokryłem od góry 191H z niewielkimi dodatkami czarnego 33H. Model jest z lat 50-ych, więc dosyć mocno go upaćkałem w miksturze brudzącej, utwardzenie tradycyjnie revellowskim clear-matem nr 2.

Części bardzo dobrze spasowane, polecam zdecydowanie początkującym modelarzom. Więcej fotek na: C-47 Skytrain









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz